Obsah:
- Rýchla anketa
- Dobré pre iWriter
- Pre spisovateľov
- Pre žiadateľov
- Zlý iWriter
- Pre spisovateľov
- Pre žiadateľov
- Škaredý z iWriteru
- Pre spisovateľov
- Pre spisovateľa aj pre žiadateľa
- Aktualizácia december 2018
- Takže iWriter stojí za váš čas?
- Pre spisovateľov
- Pre žiadateľa
- Partnerský program iWriter
- Tip pre autorov: Nezrušujte svoj článok viac ako raz
- Aktualizácia 4. novembra 2014
- Ohodnoťte svoje skúsenosti s iWriter
- Otázky a odpovede
- Ak máte skúsenosti s iWriter alebo máte obavy z iWriteru, zdieľajte ich!
Rýchla anketa
Poznámka: V tomto dlhom článku uvádzam aktualizácie týkajúce sa iWriteru, takže ak niečo, čo som povedal, už nie je platné alebo sa nejako zmenilo, bude pod tým aktualizácia. Našťastie (v závislosti od toho, ako sa na to pozeráte), až tak veľa sa na iWriter zmenilo, odkedy som napísal tento hub, takže nie je veľa čo aktualizovať!
Ak si všimnete, že mi niečo chýbalo, dobré alebo zlé, zanechajte prosím komentár na konci tohto článku a dajte vedieť mne aj ostatným čitateľom!
Uvažujete nad písaním alebo vyžiadaním článkov od iWriter ?
Pretože som sa už istý čas venoval obom, myslel som si, že vám poskytnem okamžitú kontrolu toho, o čom je iWriter, a či vám to stojí, nestojí za váš čas, peniaze alebo námahu.
Bol som tam už nejaký čas a myslím si, že mám nejaký prehľad, ktorý by odrážal názory mnohých iných ľudí a ovplyvňoval vaše úvahy pre alebo proti iWriter.p
Poznámka: Od napísania tohto článku bolo uverejnených veľa komentárov, ktoré odrážajú moje názory na túto službu, takže si nájdite čas a posuňte sa niektorými z nich v dolnej časti tejto stránky, aby ste sa dozvedeli viac o tom, čo hovoria skutoční používatelia o svojich skúsenostiach.
Nasleduje dobrá, zlá a škaredá stránka iWriter.
Čo je na tom dobré?
Dobré pre iWriter
Pre spisovateľov
Hneď ako sa zaregistrujete do iWriteru, môžete okamžite začať písať. To znamená, že by ste dnes mohli začať zarábať nejaké peniaze za svoje písanie. Je to pravdepodobne najmenej bolestivý spôsob, ako rýchlo zarobiť peniaze online, to znamená, ak môžete vytvárať články, s ktorými sú žiadatelia spokojní.
Tiež som nikdy nevidel, aby iWriter zmeškal platbu. Zdá sa, že personál je celkom dobrý v zabezpečení odosielania platieb. Frekvencia platieb je nastavená vami (týždenne, dvakrát týždenne atď.) A peniaze sú vložené na váš účet paypal. Odteraz neexistujú žiadne ďalšie možnosti platieb. Časový plán platieb mám nastavený na každý utorok.
Na rozdiel od niektorých iných miest ponúka iWriter ľudí, ktorí aktívne hľadajú konkrétne články, čo všetko dohaduje od toho, čo majú napísať. Stačí zvoliť požiadavku, nie kľúčové slová a špeciálne požiadavky, a potom napísať článok - je to také ľahké.
Requester vám tip. Zistil som, že žiadatelia na iWriteri sú všeobecne lacní, aj keď dodáte a napíšete vynikajúci článok (je to koniec koncov lacné miesto na získanie článkov), a vašich rád bude málo. Na iWriteri som mal jedného dobrého klienta, ktorý ma veľmi dobre tipoval, ale okrem toho je to pre väčšinu klientov sem-tam pár dolárov.
Je dôležité poznamenať, že žiadateľ vás môže tipnúť aj po schválení vašich článkov. Aj rok na to, pokiaľ to sedí v ich schválených článkoch, si vyžiadala časť.
Pre žiadateľov
Lacný je nákup článku na iWriter. Ak chcete, môžete si kúpiť 1000-slovný článok za menej ako 10 dolárov. 300-slovný článok si môžete kúpiť dokonca za menej ako pár dolárov. Lacnejšie sa už dostať nedá.
Na napísanie čaká veľa autorov, takže článok môžete mať do niekoľkých hodín. Závisí to samozrejme od druhu pokynov, ktoré dáte. Čím vágnejšia budete, tým menej ochotní autori si váš článok vyzdvihnú.
Ak sa vám článok nepáči, môžete odmietnuť prácu autorov a vráti sa späť do fondu autorov, aby si ich vybral niekto iný. To znamená, že nikdy nemusíte brať článok, s ktorým nie ste spokojní.
Keď nájdete na iWriteri niekoľko autorov, ktorí sa vám páčia, môžete si ich vybrať ako svojich „ obľúbených autorov “, aby ste vždy a znova dostávali rovnakú kvalitu namiesto toho, aby ste premýšľali, kto napíše váš článok a či bude dobrý. Ušetrí to veľa času.
Elitní spisovatelia sú všeobecne skutočne dobrí spisovatelia a stoja za tých pár babiek, ktoré musíte vyplatiť. Stále je lacnejšie nakupovať od nich než od iných ľudí na iných stránkach. Stojí to za tie peniaze. Využite skutočnosť, že svoje články môžete propagovať iba medzi elitnými autormi, ak chcete.
Vaše články majú dva formáty: jeden obyčajný text, tak ako bol napísaný, a jeden so značkami spin.
Aktualizácia 9. decembra - Podľa všetkého môžete článok, ktorý je pre vás napísaný, nahrať priamo do svojho blogu WordPress. Toto som neskúšal, ale existuje dosť ľahký návod, ako na to. Pretože väčšina z nás používa WordPress, je to pre vaše pohodlie veľký bonus.
Čo je také zlé na iWriteri?
Zlý iWriter
Pre spisovateľov
Počnúc iWriterom môžete písať iba základné články. Ak sa chcete dostať do jednej z ďalších úrovní, ktorá má vyššiu platbu, musíte napísať 30 článkov s počtom hviezdičiek 4 alebo viac. Základné platby sú niečo vyše dolára až asi 7 dolárov (v závislosti na dĺžke slova a cene, ktorú si žiadateľ zvolí.)
Ak získate priemerne 4,6 hviezdičiek alebo viac, môžete sa presunúť do elitnej skupiny autorov a môžete si vybrať zo všetkých článkov na všetkých troch úrovniach. Elitné články platia viac.
Aktualizácia 21. januára - Dnes pre nových autorov pribudla nová možnosť s názvom „iWriter Fast Track Program“. Tento program vám umožňuje požiadať o preskočenie 30-dňovej čakacej doby napísaním 3 článkov o kľúčových slovách, ktoré si zvolia. Potom skontrolujú tieto 3 články a ohodnotia ich, získajú priemerné hodnotenie hviezdičkami a pozdvihnú vás na prémiovú alebo elitnú úroveň. ALE za podanie prihlášky musíte zaplatiť poplatok 147 dolárov. Ich dôvod: aby sa prihlásili seriózni autori a aby mohli platiť zamestnancom. Neviem, čo na to povedať… Len dúfam, že zamestnanci budú pri posudzovaní spravodliví.
Aktualizácia 30./14. Marca - Na facebookovej stránke pre autorov v iWriteri som mal komentár ženy o zrýchlenom programe. V podstate uviedla, že v reklame na program zrýchleného sledovania sa uvádzalo, že jej tri „zrýchlené“ články budú spriemerované, ale namiesto toho získala priemer všetkých už napísaných článkov plus tieto tri články. Ako hovorí: „ Aj keby ich ohodnotili na 5, nezvýšilo by to môj priemer natoľko, aby som ich mohol povýšiť. “ Takže pozor, skôr ako peniaze zaplatíte. Ak máte napísaných veľa článkov a váš priemer je už nízky, tieto tri články váš priemer nezvýšia. Ale ak máte nulový počet článkov, potom by vás mohlo rýchlo dostať medzi elitu, ak za každý z nich získate 5 hviezdičiek.
Pohybujúce sa na…
Žiadatelia na iWriteri vás môžu odmietnuť bez dobrého dôvodu. Videl som všelijaké chromé odmietnutia a vy doslova hádžete kockami, ak žiadateľa nepoznáte alebo ste preň nikdy predtým nepísali. Samozrejme, že každý žiadateľ má mieru schválenia, takže môžete vidieť, aké je pravdepodobné, že vás odmietnu, ale neexistuje žiadna záruka.
Žiadateľ môže v recenzii povedať, čo od vás chce, a môže spôsobiť, že budete vyzerať zle, keď ignorujete. Videl som, ako sú perfektne schopní spisovatelia obviňovaní z plagiátorstva a z točenia článkov. Až pred niekoľkými dňami autori nesmeli kritizovať (toto by malo byť v škaredej časti), ale teraz môžu autori urobiť aspoň vyhlásenie, ktoré sa objaví pod kontrolou ich práce.
Tiež nemôžete písať do aplikácie Word a vkladať ich do textovej oblasti v aplikácii iWriter. Ak tak urobíte, predstavia sa divné postavy. Okrem toho svoj článok mnohokrát naformátujete v textovej oblasti iWriters a odošlete ho, len aby ste zistili, že odoslaný produkt vyzerá smiešne. Formátovanie sa nejako pokazí, keď sa budete motať v textovej oblasti.
Ja osobne vložím celý článok do poznámkového bloku, urobím tam odseky a potom ho vložím do textovej oblasti iWriter a NECHÁM TO SÁM! Alebo nájdite systém, ktorý vám vyhovuje, a držte sa ho (myslím si, že rôzne prehliadače majú niečo spoločné s tým, ako je potrebné ho naformátovať - aspoň pre mňa.)
Dostanete odmietnutie, ak váš článok vyzerá ako svinstvo, a kým nebude program iWriter taký láskavý, že poskytne funkčnú textovú oblasť a tlačidlo na zobrazenie ukážky - neriskoval by som to.
Aktualizácia: 5. augusta
Zdá sa, že editor sa zmenil. To, čo u mňa predtým fungovalo, už nefunguje. Nemôžem vám povedať, ako veľmi ma frustruje, že iWriter túto novú zmenu nekomunikoval a zhoršuje moje šance na schválenie článkov, pretože teraz vyzerajú ako svinstvo.
V zásade, keď kopírujem z poznámkového bloku do editora iWriter a formátujem text v editore, vyzerá to teraz takto:
Medzi každým riadkom nie je medzera,
akoby som písal báseň.
Prial by som si, aby iWriter lepšie komunikoval,
aby sa takáto situácia nestala.
Okrem toho som zvykol dvakrát stlačiť kláves Enter, aby som sa ubezpečil, že medzi odsekmi je skutočný priestor, ale teraz sa zdá, že odseky sa zdvojnásobujú, čo zvyšuje ošklivosť predloženého článku.
Ako som povedal, vyskúšajte to a nájdite niečo, čo vám vyhovuje. Myslím, že to súvisí s používaním rôznych prehľadávačov, aj keď vôbec netuším, prečo by sa to vo vnútri editora iWriter odlišovalo.
Pre žiadateľov
Ak hľadáte kvalitné články, môžete stratiť veľa času hľadaním na iWriteri. Pretože platová trieda môže byť pomerne nízka, môžete zistiť, že veľa vašich článkov, ktoré dostanete, odráža cenu, ktorú platíte. Aj keď máte možnosť články odmietnuť, môžete odmietnutím stratiť veľa času a na slušný článok si zasa budete musieť chvíľu počkať.
Ak však na iWriteri nájdete dobrých autorov, môžete si ich uložiť do svojho „obľúbeného“ zoznamu a dôsledne ich používať, aby ste rýchlo dostali dobre napísané články.
Pre svoje projekty si tiež môžete vždy zvoliť elitných autorov. Ako som už povedal, peniaze navyše stoja za bolesť hlavy, ktorú ušetríte, a v elitnej skupine na iWriteri je veľa dobrých autorov.
Keď si chcete vytrhnúť vlasy…
Škaredý z iWriteru
Pre spisovateľov
Žiadateľ určuje, aké hodnotenie hviezdičkami vám má dať. Existuje veľa ľudí, ktorí dajú pozitívnu recenziu, ale nechajú hodnotenie 3 alebo 4 hviezdičkami. Pretože hodnotenie hviezdičkami priamo ovplyvňuje, koľko peňazí môžete zarobiť, mohlo by to mať vplyv na vašu schopnosť zarábať peniaze, ak budete stále dostávať nespravodlivé recenzie.
Aj keď program iWriter sťažuje žiadateľom pri schvaľovaní kopírovanie vášho článku, neznamená to, že si nemôžu zapisovať, čo ste napísali, a potom váš článok odmietnuť. Nechal som článok odmietnuť a použiť anywase, a keďže s tým nemôžete veľa urobiť (okrem sťažovania sa na iWriter a ich prípadného zákazu), ste v tom okamihu dosť vydretý z vášho času a peňazí.
Pre spisovateľa aj pre žiadateľa
Momentálne je program iWriter úplne nefunkčný. Už pár dní nefunguje. Prečo? Keby som sa nezastavil na fóre bojovníkov, potom by som to pravdepodobne nevedel. Medzi stránkami iWriter a vašim e-mailom neexistuje žiadna komunikácia, ktorá by sa týkala podobných obáv; preto zostanete visieť. (Zrejme menia servery.)
V posledných niekoľkých týždňoch došlo v iWriteri k mnohým zmenám, ktoré nám neboli oznámené, a pre mňa je to len zlý biznis. Spisovatelia a žiadatelia sú to, čo spúšťa iWriter, takže si myslíte, že by nás chceli držať v obraze a dať nám rešpekt, keď nám dáte vedieť, keď sa chystajú zmeniť svoje servery, a to vopred s oznámením - alebo e-mailom.
Počul som, že bude existovať blog, ktorý by mohol trochu zlepšiť komunikáciu. Iba čas ukáže.
Aktualizácia 1. / 13. marca - svinstvo! Dnes som kontroloval svoje e-maily a uvidel som e-mail od iWriter. Myslel som si, že niekto na mňa hrá trik a tvári sa, že komunikuje s iWriterom, aby ma prinútil kliknúť na odkaz alebo niečo podobné. Ale nie, išlo vlastne o komunikáciu od iWriter! Woo Hoo! Táto správa ma informovala o článku, ktorý som ešte nepoužil, a informoval ma, že poradie je teraz nízke a pravdepodobnosť rýchleho napísania článku je dobrá.
Dobrý tím iWriter. To je druh komunikácie, ktorú by ste mali viesť so svojimi autormi aj žiadateľmi. Aj keď je to hromadný e-mail, ktorý sa raz za čas dotkne základne o tom, čo sa deje v iWriteri, vzbudzuje to v nás (alebo ma vyvolalo) pocit, akoby sme pre vás neboli iba tvorcami peňazí. Dáva správu o tom, že sme skutoční klienti, o ktorých by ste povedali.
Aktualizácia 13. / 13. júna - Už som nikdy nedostal ďalšiu komunikáciu. V skutočnosti som sa nové politiky naučil až po prihlásení do systému podpory, aby som zistil, čo sa deje s článkom, ktorý som napísal. Takže stále dávam iWriteru VEĽMI zlé hodnotenie komunikácie.
Aktualizácia 9. / 13. decembra - Pred pár dňami založili blog. Veľká časť blogu zatiaľ hovorí o tom, ako zabudol oznámiť, že boli pridané nové funkcie, napríklad prepísanie článku.
Jedna skvelá vec však bola, že zjavne môžu žiadatelia teraz získať správne naformátovanú knihu pripravenú na zapálenie, ktorú môžete nahrať do Amazonu. Toto som neskúšal, takže by ma zaujímalo, ako to funguje. Spisovatelia nemôžu formátovať pomocou nadpisov a nikdy sa mi nepodarilo vytvoriť obrázok, ktorý by sa nachádzal vo vnútri článku, takže si myslím, že by to boli iba kapitoly a text.
Ak používate túto funkciu, dajte nám prosím v komentároch vedieť, ako to dopadlo. Nezabudnite uviesť slová „kniha pripravená na zapálenie“, aby ju mohol ľahko vyhľadať každý, kto má záujem o ňu. (V opačnom prípade by bolo potrebné prejsť veľa komentárov!)
Blog je momentálne zameraný na žiadateľov, ale stále je pekné niečo vidieť.
Aktualizácia december 2018
Nemusel som dlho písať na iWriter, ale dostal som žiadosť od klienta, pre ktorého som písal, a tak som sa pokúsil prihlásiť a toto som videl.
Takže iWriter stojí za váš čas?
Pre spisovateľov
Ak máte slušné schopnosti písať a viete v krátkom čase skúmať, písať a recenzovať svoje články, potom áno - program iWriter vám môže stáť za váš čas. Najmä ak získate kopu ľudí, ktorí konkrétne požadujú, aby ste napísali. Potom získate trochu času na napísanie článkov a trochu vyššiu výplatu.
Ale pochopte, že ak napíšete 10 článkov za deň, dostanete 3 odmietnutia a bude vám trvať 10 hodín, kým napíšete články, potom za 10 hodín práce pravdepodobne zarobíte iba 40 - 60 dolárov za deň (a zvyčajne to nejaký čas trvá.) To vychádza asi na - 4 až 6 dolárov za hodinu. Preto je dôležité písať rýchlo a nájsť žiadateľov, ktorí schvaľujú články, ktoré sú dobré.
Vyššie uvedená mzda tiež platí, iba ak ste elitným spisovateľom iWriteru. A pretože nie vždy môžete písať elitné články, môžete zistiť, že zarábate menej.
Inak nie… nestojí to za váš čas, ak hľadáte príjem na plný úväzok. Zarobením niekoľkých článkov sem a tam môžete zarobiť nejaké peniaze navyše, ale ak ich neviete rýchlo preskúmať a napísať rýchlo, môžete získať viac frustrácie a dlhých nocí ako nič iné.
Aktualizácia: 23. januára 2013 - Dnes som si všimol, že za elitné články dostávam väčšie platby. Nie som si istý, kedy sa to začalo, ale môžem vám povedať, že cenový rozdiel je pár dolárov, čo môže znamenať veľký rozdiel. Toto je jeden z problémov spoločnosti iWriter… nikdy neposlali e-mail ani nezverejnili nič o tejto zmene; namiesto toho to jednoducho urobili. Aj keď som rád, že za písanie skutočne dobrých článkov dostaneme viac, prial by som si, aby s nami začali lepšie komunikovať.
Aktualizácia marec. 5/2013 - Dnes som si všimol, že sa ceny mali vrátili dolu. Mám povedať, čo k tomu naozaj cítim? Klienti sú príliš lacní na to, aby kupovali články za slušnú cenu, takže program iWriter cenu znižuje. Spisovateľ zarába menej, kupujúci platí menej a pretože sa zvýšili požiadavky, iWriter zarába viac. O tomto nijaká komunikácia - ako obvykle. Vyhrávajú všetci, iba spisovateľ.
Pre žiadateľa
Áno. Celkom to stojí za váš čas, pokiaľ vyčerpáte pár dolárov navyše a najmete najlepších autorov na iWriteri (alebo nie, ak vám nejde až tak o kvalitu). Stále platíte menej, ako by ste platili kdekoľvek inde, a vaše články sú rýchle a pripravené na roztočenie.
Partnerský program iWriter
Pokiaľ ste to nevedeli, iWriter práve vyvinul affiliate program. Predtým, ako sa stanete pridruženou spoločnosťou, musíte byť schválení.
Okrem niekoľkých štatistík vám vlastne ešte veľa nedajú.
Tip pre autorov: Nezrušujte svoj článok viac ako raz
Dnes som mal nejaké problémy s iWriterom a bolo to prinajmenšom frustrujúce. Pretože od nás k nim neexistuje žiadna komunikácia, nemal som tušenie o „pravidle“, ktoré som porušil, a nakoniec som strávil hodinu pokusom o komunikáciu o probléme s niekým z iWriteru.
Rozhodol som sa, že sa s touto otázkou podelím, aby ste to VY nemuseli absolvovať.
Ruší sa článok
Dnes som mal žiadosť a článok som raz zrušil, aby som sa pozrel, ako dlho tam tá žiadosť bola. Neviem prečo, myslím, že otázka mi prišla potom, a keďže som bol malým OCD, musel som poznať odpoveď skôr, ako som pokračoval v písaní článku.
Pri písaní článku som mal problém s formátovaním, kde slová začali byť odvážne. Predpokladám, že to bolo preto, lebo som pre niekoho prepísal článok a odvážne formátovanie z originálu sa chytilo v mojom editore - a stalo sa súčasťou môjho písania. V editore nie sú žiadne tlačidlá na formátovanie, takže neviem, ako tento problém opraviť, takže som urobil to, čo robím bežne - článok som zrušil, aby som sa vrátil späť s prehľadnou stránkou, s ktorou budem pracovať.
Keď som sa však pokúsil vrátiť sa k článku, dostal som správu: „ Chyba: Tento článok ste už otvorili na písanie viackrát. Vyberte prosím iný článok, ktorý chcete napísať. '
Po kontaktovaní systému podpory sa zobrazí nasledujúca správa:
Dostal som správu s textom:
Odpovedal som teda:
Odpoveď, ktorú som dostal, bola:
Takže ešte stále budem premýšľať, čo s tým robiť. Plus som bol trochu začiarknutý, že sú takí horliví chrániť žiadateľov, ale nie spisovateľov… v každom prípade, znova som sa spýtal:
Potom som chvíľu počkal, kontaktoval žiadateľa a povedal som im, že bude možno potrebné požiadať o článok znova… aj keď som si nebyl jistý, že to bude fungovat, a potom jsem ještě chvíli počkal, než se ozve iWriter - pár hodín.
Nereagovali mi späť, takže som musel znova požiadať o rýchlu odpoveď, čo by som mal urobiť. Nie je to tak, že si zarobím peniaze z hodiny alebo tak… (Nevkladal som to, aj keď som chcel.)
Nakoniec jedna z užitočných ľudí odpovedala:
Takže na záver nezrušujte zo svojich článkov…
Aktualizácia 4. novembra 2014
Včera, v pondelok, sa iWriter rozhodol presunúť svoje webové stránky z jedného hostiteľského webu na druhý. Varovanie nebolo. Nebola žiadna komunikácia. Stalo sa to a spisovatelia zostali bez možnosti zarobiť si na danom dni peniaze. Toto je iba ďalší neprijateľný krok spoločnosti iWriter.
Majú stránku na Facebooku a mohli vopred všetkým oznámiť, čo sa deje, aby sme mohli prísť s akčným plánom, ale namiesto toho neurobili nič.
Ohodnoťte svoje skúsenosti s iWriter
Otázky a odpovede
Otázka: Prečo program iWriter blokuje adresy IP z určitých krajín?
Odpoveď: Keď som písal na iWriteri, bolo tu veľa chudobných autorov z určitých krajín. Kopírovali prácu iných ľudí a vyrábali smetné články. Ale nemyslím si, že je spravodlivé, aby bol každý z jednej krajiny zodpovedný za ostatných ľudí. Bohužiaľ sa zdá, že iWriter to robí.
Otázka: Existuje nejaký rozvrhnutie pracovnej doby pre túto prácu spisovateľa?
Odpoveď: Nie. Iba termíny, ktoré majú žiadatelia. Môžete však pracovať, kedykoľvek chcete. Ale, roky som tam nepísal, takže sa to mohlo zmeniť.
Ak máte skúsenosti s iWriter alebo máte obavy z iWriteru, zdieľajte ich!
Efa 29. júla 2020:
Ahoj, robia autori v programe iwriter prieskum kľúčových slov pre žiadateľa? Alebo musím pre svoje články poskytnúť svoje vlastné kľúčové slová.
Laura Hendry 1. júna 2020:
Som [email protected], rovnaký e-mail, ktorý som používal na iWriter.com. Z webu sa zjavne stala sračka. Prečo? Pred niekoľkými týždňami mi zrušili účet z dôvodu údajnej „vysoko rizikovej adresy IP“. Na zabezpečenie svojich údajov som použil rdp. Vyplatili mi sumu za predchádzajúci týždeň ako obvykle, zvyšný zostatok mi však odmietli vyplatiť. Chcú, aby som predložil kópiu môjho vládou vydaného dokladu totožnosti a selfie. Keď som tam pracoval a ani pri prihlásení nevyžadovali doklady. Prečo ich teda teraz žiadajú, ale oni ich nepýtali, keď som pracoval? Sú to despoti, ktorí sú dobrí v krádeži spisovateľov, ktorých už zotročili. Totálna sračka a sérioví zlodeji. Môj účet bol laura45.
Lukáš 21. mája 2020:
Dobrý článok a veľmi dôkladný a čestný. FYI; každopádne, aj tak nie.
Sid Warrier 27. januára 2020:
Sú to jednoducho skvelí ľudia, pre ktorých sa dá pracovať
RAJANI G 12. novembra 2019:
Som rád, že som počul tento web. Takže si môžem zarobiť písaním básní. Vďaka
Joe Donn 11. júna 2019:
program iwriter sa stal najväčším podvodom, spisovatelia si dávajte pozor, ak si neprišli pre váš účet, čoskoro si po ňom prídu. Počkajú, kým zarobíte prostriedky, a potom zablokujú váš účet s nárokom na podvod a rovnaké adresy IP. Premenili sa na podvodníkov, ktorí kradnú spisovateľom. Bez ohľadu na to, ako robíte maximum. Najlepšie je, ak získate dobrého klienta alebo spisovateľa, čo najskôr sa spojte a odsťahujte sa a priamo pracujte.
nichea 3. mája 2019:
V máji 2019 sa čakajúca platba na účte, ktorá bola 77,70 USD, zmenila na 0 USD
Teraz sa to ukazuje
Ďalšia platba PayPal: 0,00 $
Zákaznícka podpora tiež neodpovedá
Je niekto iný, kto čelí rovnakému problému
Jeff Zod z Nairobi 19. februára 2019:
Vďaka Kari, je poľutovaniahodné, že iWriter dostáva negatívne recenzie. Platia arašidy a očakávajú nebo. Používam Upwork, ktorý je spoľahlivejší, aj keď ťažko prijatý. Upwork eliminuje podvodníkov a pozerov prostredníctvom veľmi dôsledného výberového procesu pre klientov a nezávislých pracovníkov.
Kari (autor) 6. februára 2019:
@Jeff - Je nám ľúto, že nesiete zodpovednosť za ostatných ľudí vo vašej krajine. Ak je to jediný dôvod, prečo zrušili váš účet, je od nich skutočne zlé, že to urobili.
Jeff Zod z Nairobi 6. februára 2019:
iWriter je podvod. Píšem pre nich niekoľko mesiacov a môj účet bol raz zablokovaný a potom znovu otvorený. Dnes som zistil, že môj účet bol zablokovaný. Zobrazí sa chybové hlásenie „Kvôli vysokej miere podvodu vo forme adries IP vo vašej krajine bol váš účet zablokovaný“
Nedostal som ani výplatu, napriek tomu má môj účet dostatok finančných prostriedkov.
Devang Vasani 2. februára 2019:
Títo chlapci sú podvodníci! Neplatia spisovateľom, od ktorých dostanú prácu! Neobjednávajte u nich! Sú to Podvody
[email protected] 30. decembra 2018:
Som (bol som kupujúcim). Podľa môjho názoru je iWriter SCAM, kúpil som si článok, otvorene som poslal žiadosť o jeho napísanie a po dokončení článku som tento text odmietol. Po dvoch dňoch som sa pokúsil prihlásiť na svoj účet a neevidoval som, asi po týždni sa mi konečne podarilo prihlásiť a čo sa stalo? Myslím, že môj zamietnutý článok bol schválený !!!!!, môj stratený a stále nemôžem dostať žiadnu odpoveď od podpory !!!.
VYHNITE sa iWriter pre vlastný DOBRÝ.
Kari (autorka) 5. novembra 2018:
@ Kariuki - ďakujeme za zdieľanie. Nevedel som, že textár znížil plat. Dosť úbohé.
kariuki joel 5. novembra 2018:
píšem v spoločnosti iwriter jeden rok a som teraz elitný spisovateľ. Problém, ktorý mám v programe iwriter, je ten, že od októbra 2018 záhadne miznú platby pre autorov. zárobky tiež nie sú príliš dobré, pretože autor získa iba 65% hodnoty článku, v porovnaní s predchádzajúcou dobou, 81%.
Kari (autor) 28. októbra 2018:
@Daniel - dobre. Naozaj si nemyslím, že by si zaslúžili peniaze. Písania pre iWriter som sa vzdal asi pred rokom a nepozeral som sa späť.
Bohužiaľ som nenašiel žiadnu inú službu písania, ktorá by stála za môj čas.
Začal som blogovať a písať pre seba, čo sa mi veľmi osvedčilo.
Môžete sa pozrieť na rady Problogger Job na adrese https://problogger.com/jobs. Majitelia webových stránok tam uverejnia pracovné miesta, kde sa môžete venovať písaniu. Môžete sa dostať na plný alebo čiastočný úväzok pomocou bežného blogu. Platy sa líšia, ale ak sa vám podarí zabezpečiť dobrý koncert, možno to stojí za to.
Daniel 27. októbra 2018:
@Kari
Ďakujem za skvelý článok, hlavne aktualizácie! Skúmal som, či je iwriter dobrou stávkou na písanie, ale myslím si, že sa snažím hľadať web, pre ktorý by som písal. Môžete mi odporučiť nejaké dobré? Na zdravie!
Kari (autor) 3. októbra 2018:
@Jeune - Ó človeče, to je na hovno. Je mi ľúto, že sa vám to stalo.
Jeune 2. októbra 2018:
Bol som najatý na Upwork, aby som písal články, a bol som scammed a duchom menom Jake Kimberly, pretože naše rozhovory boli založené na Skype. Sledoval som články, ktoré som napísal, pýtal som sa klientov a všetci poukazovali na iWriter. Bola to práca v hodnote 500 dolárov ++ a nikdy mi nemali zaplatiť.
Kari (autorka) 22. augusta 2018:
@ Teresa - to je hrozné. Hanbil by som sa, že by som sa volal ako zamestnanec iWriter alebo tvorca. Boli to roky a roky úplného svinstva.
Tereza 20. augusta 2018:
Som spisovateľ s iWriter. Zaplatil som za zrýchlený program, o pár dní sa však nič nestalo a úrad tvrdí, že na tom pracujú. Vtedy som si uvedomil, že webová stránka nemá ani telefónne číslo, na ktoré by ich mohla kontaktovať…. tak smutné… dúfam, že jedného dňa budú natoľko milostiví, aby mi aspoň vrátili peniaze.
Kari (autor) 7. augusta 2018:
@Anonymous - pre ich praktiky som pre nich už dávno prestal písať. Zaujímavé vedieť, že sa nezmenili.
Kari (autor) 5. apríla 2018:
@Gahn - súhlasím s tým, čo hovoríš.
Ak však platíte iba vyššiu alebo nižšiu cenu, získate to, za čo zaplatíte. Nemôžete čakať perfektnú angličtinu, ak platíte tak málo, že hodnotenie autorov nemusí byť také skvelé. Dokonca aj niektorí rodení angličtinári na tejto úrovni nemajú schopnosť písať, aby vám poskytovali hviezdne články.
Ak by ste boli ochotní za svoje články zaplatiť slušnú cenu, potom by ste dostali lepšie napísané články s dokonalou angličtinou.
Gahn 5. apríla 2018:
VYHNITE SA iWRITERU. Nakúpili sme veľa článkov a museli sme odmietnuť veľa, ktoré mali len toľko nesprávnej anglickej gramatiky. Náš obľúbený spisovateľ bol navyše natrvalo zakázaný potom, čo sa stal prémiovým spisovateľom, na základe „príliš veľa upozornení CopyScape“. Nikdy som nevidel varovania a ani spisovateľ! Existuje chyba, pretože požadované kľúčové slová používa aj iný autor. Zakázali jej účet a zobrali jej rovnako ako naše peniaze. Je potrebné ich odstaviť a stíhať. Neuveriteľná spoločnosť. S najväčšou pravdepodobnosťou zmenia svoje NAME v priebehu budúceho roka. TIEŽ podvodníci píšu z 200 USD, aby „prešli na Elite Status“ po absolvovaní testu článku (3 články zdarma… naozaj? Moji autori by vám mali zaplatiť, aby ste postúpili a darovali vám články zdarma?) AKÝ PODVOD! Ľudia, len sa držte ďalej.Na výber sú aj ďalšie mlyny na obsah.
Kari (autor) 25. januára 2018:
@Matilda - Je to už pár mesiacov, čo padol.
Matilda Simpsonsová 25. januára 2018:
To je veľmi poľutovaniahodné. Často túto stránku kontrolujem kvôli aktualizáciám zakaždým, keď program iWriter pokazí alebo sa vyskytne problém.
Kari (autor) 21. januára 2018:
Áno, stránka na Facebooku je preč.
Matilda Simpsons 20. januára 2018:
Ahoj! Ste správcom facebookovej stránky „Writers at iWriter“, je to tak? Zakázali ste túto stránku, pretože ju už nevidím. Vďaka
Kari (autor) 7. novembra 2017:
@Miyayay - pochybujem. Nemyslím si, že podpora v iWriteri pre vás urobí veľa. Ale môžu ma prekvapiť.
Miyayay 7. novembra 2017:
Už som v elitnom stave iwritera, ale môj účet bol napadnutý a môj účet používa niekto iný. Moja e-mailová adresa bola tiež zmenená, a preto nemôžem resetovať svoje heslo. Kontaktoval som tím podpory, ale zatiaľ som nedostal odpoveď. Myslíte si, že stále môžem získať späť svoj účet?
Kari (autor) 6. novembra 2017:
@ Host - neprijímate nových záujemcov? Wow. To je šialené. Nič som o tom nepočula.
Hosť 4. novembra 2017:
Ahoj. Skvelý článok. Chcel som sa prihlásiť ako spisovateľ na iWriter. Stránka však tvrdí, že neprijímajú nových záujemcov. Ako dlho to bolo takto? Má niekto naberačku, keď bude mať opäť voľné pracovné miesta? Čo sa deje, prebytok spisovateľov?
Jacx 20. septembra 2017:
Články o iWriteri píšem len necelý týždeň. Stretol som sa so žiadateľom, ktorý odmietol môj článok s tým, že text nebol „jedinečný“. Nekopíroval som to odkiaľkoľvek inde a prešlo to aj cez Copyscape.
Vidieť niektoré z týchto komentárov o tom, že žiadatelia používajú články, ktoré odmietli, ma zvedaví. Budem dohliadať na webovú stránku, pre ktorú žiadateľ potreboval obsah, pre prípad, že by sa mi stalo to isté.
Tiež som videl žiadateľa, ktorý zverejnil projekt na 300 slov a potom v Špeciálnych pokynoch špecifikoval, že autori by mali napísať viac ako 500 slov, ak chcú získať hodnotenie 5 hviezdičkami. To je taký lacný ťah.
jamesmash23 31. augusta 2017:
Mal som naozaj zlé skúsenosti s programom iwriter. Žiadateľ odmietol môj článok z falošného dôvodu a použil ho tak či tak na svojom webe, celý článok doslovne. Ohlásil som teda problém, ale podpora pre program iwriter bola iba prerušenie účtu žiadateľa. Moje úsilie, aby boli z môjho profilu odstránené nízke hodnotenie a zlé hodnotenie, však neprinieslo ovocie. V skutočnosti napísal Jerther, pracovník zákazníckej podpory, ktorý sa zaoberal mojím prípadom, a citujem „Bohužiaľ, za akýchkoľvek okolností nemôžeme odobrať žiadne uvedené hodnotenia alebo recenzie.“
Horšie však je, že recenzia, ktorú som napísal pre nespravodlivé odmietnutie, sa na mojej profilovej stránke nikdy neobjavila ako odpoveď. Je smutné, že nerobia dosť na ochranu spisovateľov pred podvodníkmi.
Denise 31. augusta 2017:
Ak ste spisovateľ so slušnými schopnosťami, nestrácal by som čas prácou pre spisovateľa. Umožňujú svojim žiadateľom verejne vznášať neopodstatnené obvinenia z plagiátorstva. Umožňujú svojim žiadateľom hodnotiť vašu prácu absolútne bez akejkoľvek hodnotiacej rubriky. Je to ľubovoľné podľa ich nálady alebo podľa toho, ako dobre chceli, aby ste im prečítali myšlienky len s veľmi malými pokynmi. Ak dáte programu iwriter vír, dve rady, nevyzdvihnite požiadavku na anglický kúsok od nikoho, kto by zrejme zle používal angličtinu. Napríklad môj tretí žiadateľ chcel, aby som napísal časť o citácii „AKO NIEKTO MÔŽE MEDITOVAŤ“ (ich čiapky nie sú moje) a potom odmietol 150-slovný úryvok na túto tému (150 slov? Naozaj? Učiť meditácia?) a citujem „dobrý súd, nikdy ste nezachytili oblasti“Mal som vedieť, že to bola katastrofa, keď o to požiadali, a to iba s pokynmi „AKO NIEKTO MÔŽE MEDITOVAŤ“ v 150 slovách. 2. uistite sa, že váš žiadateľ dáva skutočné pokyny. Používanie kľúčových slov nestačí. Nechal som článok odmietnuť kvôli nepoužívaniu kľúčových slov, ale žiadateľ si tento článok neprečítal. Softvér pre autorov písacích strojov ho nezachytil a v článku to bolo päťkrát za slovo. Vyhýbajte sa takýmto scenárom a mohli by ste ísť lepšie. Jedna hviezda pre spisovateľa. Dávam im ich jednu osamelú hviezdu, pretože ju postavili a ľudia prišli.Nechal som článok odmietnuť kvôli nepoužívaniu kľúčových slov, ale žiadateľ si tento článok neprečítal. Softvér pre autorov písacích strojov ho nezachytil a v článku to bolo päťkrát za slovo. Vyhýbajte sa takýmto scenárom a mohli by ste ísť lepšie. Jedna hviezda pre spisovateľa. Dávam im ich jednu osamelú hviezdu, pretože ju postavili a ľudia prišli.Nechal som článok odmietnuť kvôli nepoužívaniu kľúčových slov, ale žiadateľ si tento článok neprečítal. Softvér pre autorov písacích strojov ho nezachytil a v článku to bolo päťkrát za slovo. Vyhýbajte sa takýmto scenárom a mohli by ste ísť lepšie. Jedna hviezda pre spisovateľa. Dávam im ich jednu osamelú hviezdu, pretože ju postavili a ľudia prišli.
Felix 17. júla 2017:
Som absolvent žurnalistiky, ktorý sám pre seba píše. V Keni som zjavne dostal nejaké dieťa, o ktorom hovorili, že je „elitné“. Nikdy som nevidel tak príšernú gramatiku, opakovanie slov, nezmyslové vety atď. Je to absolútne príšerné a hovoria mu „elitný“ spisovateľ. Momentálne som s nimi v strede sporu. Drž sa ďalej od týchto ľudí, ak nie si ochotný zaplatiť ich VEĽMI vysoké ceny za autorov „elite plus“.
Jeron 29. júna 2017:
iWriter býval skvelá platforma na písanie. Nanešťastie sa ho zmocnili nečestní žiadatelia. Žiadateľ odmietol môj článok a tvrdil, že je „ununique“. O dva týždne neskôr som našiel článok zverejnený online. Hlásil som sa do iWriteru a oni s tým nič neurobili. Tak som hackol web a zlikvidoval ho. iWriter má veľmi skľučujúci ohľad na autorov. Obdobie!
Mary Wickison z Brazílie 18. júna 2017:
Ďakujeme za vašu recenziu iWriter. Chystal som sa s nimi začať písať, ale teraz si myslím, že nechcem ťažkosti. Ďakujem za hlavu.
Kari (autorka) 12. júna 2017:
@Ankit - bolo mi povedané, že všetky tie projekty, ktoré vidíte, keď ste na nižšej úrovni, tam skutočne sú, ale zahŕňajú súkromné požiadavky, čo znamená, že sa nezobrazia v bazéne iba pre každého spisovateľa. Takže to sa práve deje. Predpokladám, že to robia, aby prinútili ľudí myslieť si, že existuje viac dostupných požiadaviek, ako je tých, pretože na opísanie požiadaviek používajú slovo „k dispozícii“. Je to nespravodlivé a nečestné určite.
Ankit 12. júna 2017:
Ahoj, Nedávno som bol povýšený na Elite Writer; ale akonáhle som klikol na sekciu „napísať obsah“, zmizlo všetkých 100 elitných projektov a zostalo ich len pár, napríklad 2 alebo 3 alebo maximálne 5. Keď som požiadal svojho kolegu spisovateľa, ktorý je prémiovým autorom, aby sa pozrel vo svojej sekcii „obsah pre autorov“ mi povedal, že vidí stovku elitných požiadaviek. Ale ako elitný spisovateľ mi tieto elitné žiadosti neukazujú, namiesto toho mi dávajú 2-5 elitných projektov. Je to podvod alebo musím čakať niekoľko dní alebo hodín? Prosím, pomôžte mi tu. Strácam motiváciu písať na tomto webe.
Mike 6. mája 2017:
Zrušená objednávka, vyskytla sa chyba, že ju nemôžem znova vyzdvihnúť. Frustrovaný, nikto neodpovedá na moje správy. Keby bol dokončený wrk sediaci okolo. Meen. Boj je skutočný.
Jacky 19. apríla 2017:
Predtým som bol spisovateľ a pravdupovediac iwriter je miesto, kde sa dá bývať.
Nie je isté, či to zažili iní autori. kedykoľvek som mal problém s účtom a potreboval okamžitú pozornosť, tím podpory pre program iwriter nebol nikdy k dispozícii. Už sa vám nikdy neozvú ani neodpovú na vaše maily. Jedno ráno som sa zobudil a pokúsil som sa prihlásiť do svojho účtu, ale nemohol som. Tímu podpory som poslal nespočetné množstvo e-mailov, ale nedostal som žiadnu odpoveď.
Sarah 29. marca 2017:
V aplikácii iwriter existuje veľa žiadateľov o podvod, ktorí odmietajú články bez dobrého dôvodu. Žiadosť by sa tiež mohla rozhodnúť, že sa s vašimi hodnoteniami nezmyslí bezdôvodne. Nedávno som bol označený ako odosielateľ článkov z copyscape k článku, ktorý som strávil 5 hodín skúmaním a písaním sám.
shawn dwayne 17. marca 2017:
Najprv by som chcel zdôrazniť, že Iwriter je legitímna spoločnosť, aspoň z mojich skúseností. Som elitný spisovateľ a týždenne zarábam viac ako 300 dolárov. Nepoznám Brada Callena ani žiadneho zamestnanca spisovateľa, napriek tomu zarábam slušné peniaze. Myslím si, že je to všetko o tom, robiť kvalitnú prácu a byť profesionálom. Napríklad, čo si myslíte, čo zarábajú ľudia, ktorí sú na najvyšších a najplodnejších zoznamoch autorov? Pravdepodobne zarábajú veľa peňazí. Tajomstvo je jednoduché, snažte sa dostať na vrchol a určite budete mať dobrú hotovosť. Sme autori etiky v spoločnosti Iwriter a stretol som sa tiež s etickými žiadateľmi. Musím však poznamenať; máme niekoľko nespokojných žiadateľov, ktorí vašu prácu odmietnu úplne a bez rozumného dôvodu. Existujú však spôsoby, ako identifikovať a vyhnúť sa takýmto žiadateľom!
Preciate Rivers 31. januára 2017:
Ahoj Kari, Po prečítaní vášho článku teraz úplne chápem recenzie na weboch ako sitejabber. Čo je nad moje možnosti, je to, že aj 4 roky po pôvodnom napísaní súboru majú používatelia stále rovnaké problémy!
Rýchla otázka, ako spisovateľ môžem hodnotiť žiadateľov iba solídnych 1, 2, 3, 4 alebo 5 hviezdičiek. Ako môžu žiadatelia hodnotiť autorov 4,5?
Jána 21. januára 2017:
Kvalita autorov išla dosť dole, ak hľadáte článok v angličtine, dostanete článok v zlomenej angličtine a slabej gramatike. Teraz som chodil na tri články týždenne.
MaMiZa 6. decembra 2016:
Nečítal som všetky komentáre, ale mám predstavu o tom, čo sa deje s iWriter. Rád by som sa s vami podelil o svoje skúsenosti. Keďže angličtina je môj druhý jazyk, hľadal som web, kde by som mohol rozvíjať svoje zručnosti a precvičovať si písanie, pravopis, gramatiku atď. (Aj keď som v mojom jazyku veľmi dobrý spisovateľ), takže sa mi zdalo logické začať na iWriter. A bola to pre mňa veľmi dobrá škola z dôvodu skúseností a toho, čo môžem čakať. Začnem od konca. Posledná vec, ktorú má iWriter, je to, že som za necelý týždeň zarobil asi 115 $ tak, že som písal iba do prvej hviezdičky a bral som iba články, ktoré dostali 13 dolárov. Všetky boli schválené, s dobrou kontrolou, ale neboli hodnotené vyššie ako 3 hviezdičky. Mal som toho dosť, keďže som si uvedomil, že je to veľmi ťažké a upgradovanie by trvalo príliš dlho, takže som rok nič nenapísal.Nakoniec som si spomenul, že som na iWriteri zarobil nejaké peniaze a vrátil som sa ich zbierať, ale posledných pár týždňov som sa usiloval o to, aby im previedli určitú sumu z môjho kreditu na môjho výplatného partnera. To sa nedeje ani vtedy, keď je všetko nastavené tak, ako má byť. Z tohto dôvodu som hľadal na iWriteri a zistil som, že majú tendenciu neplatiť, ale uviedli ste, že to robia. Čo máš na tom, čo sa deje? Po druhé, domnievam sa, že na iWriteri sú ľudia, ktorí majú viac ako jeden účet, hrajú úlohy zamestnávateľov a spisovateľov, dávajú si úlohy (špeciálne žiadosti pre spisovateľov) a hodnotia sa piatimi hviezdičkami, čím zvyšujú svoju odbornú úroveň. Zhodou okolností som prijal požiadavku, ktorá bola „zvláštna“, a dostal som veľmi nahnevaný údaj, pretože som žiadal správu, aby som odišiel z tejto práce, inak ma bandujú,hodnotené jednou hviezdou a tak jednou. Ospravedlnil som sa, pretože som naozaj prehliadol, že to bola zvláštna požiadavka, ale nechalo ma to, aby som sa čudoval. Začal som teda sledovať niektoré z týchto účtov a videl som vzor. Dokonca som zámerne vzal zopár úloh, len aby som videl reakciu, a vždy, keď to bolo zbytočné, veľmi agresívne, len na emotívne pre jednoduchú požiadavku na článok (program bol jasný). To ma sklamalo, pretože som písal a riadil sa pravidlami „podľa knihy“, ale stále dostával skvelé recenzie a priemer iba 3 hviezdičky za 30+ článkov. Ďalším problémom, ktorý bol veľmi nepríjemný, je automatický program, ktorý kontroluje copyscape. Zakaždým, keď som použil nejakú bežnú frázu (neviem si presne spomenúť na čo, ale niečo na posmech ako „zelená dolárová bankovka“), bol som varovaný pred copyscape a bol mi účtovaný poplatok 0,05.Zaplatil som aj požadované kľúčové slovo ako copyscape. Účtovali mi, aj keď som napísal meno niekoho slávneho. Čestný k Bohu. Úplne idiotský program. A súhlasím s vami, že je to príliš lacná a nespravodlivá platforma pre spisovateľov. Nateraz od nich chcem iba to, aby mi zaplatili to, čo som zarobil, a vymazali ich z pamäti.
Všetko najlepšie, MaMiZa
Ashwin 28. novembra 2016:
Práve som začal s programom iwriter a zatiaľ sú moje skúsenosti dobré, aj keď som písal iba raz. Väčšina komentárov tu tlmí vašu náladu, ale myslím, že im rozumiem vzhľadom na ich skúsenosti. Existujú lepšie platformy pre autorov?
Kari (autor) 18. októbra 2016:
@Linwright - Čo tým myslíš, že „získaš ďalší blog“? Myslíte tým, že dostanete ďalší článok zadarmo?
Linwright 17. októbra 2016:
NIKDY NIKDY NEPOUŽÍVAJTE iWRITER - Vážne. Tu je dohoda, ak budete používať iWriter, vždy si kontrolujte blogy cez Google (nie Copyscape). Povedal by som, že dobrých 50% každého článku, ktorý si kúpim od spoločnosti iWriter, je duplicitný obsah… to nie je vtip, 50% KAŽDÉHO ČLÁNKU KÚPIEM OD iWRITERA JE DUPLIKÁTOVÝ OBSAH.
Pokiaľ ste si vedomí toho a pred uverejnením príspevku na svojej webovej stránke skontrolujete celý článok, mali by ste byť v poriadku. Stačí s nimi otvoriť nový lístok, dať im vedieť, že chcete refundáciu a nový blog, a ďalší blog získate zadarmo.
Fatima 5. októbra 2016:
Na účte som mal 18 dolárov a článok čakajúci na kontrolu a oni ma zakázali
Nenechajú ma ani previesť moje peniaze, jednoducho ich ukradli!
Títo ľudia týmto spôsobom okrádajú milióny a potom zakazujú spisovateľov
Sunkist123 27. septembra 2016:
@Arun: Teraz, keď ste sa o tom zmienili, existuje aj ich takzvaná možnosť „Fast-Track“ - v skutočnosti CHARGE spisovatelia získavajú prístup k lepšie plateným úlohám… „poplatok za prihlášku“ vo výške 147 USD !!!!
Nikdy som nepočul, že by zakazovali ľuďom, ale niekto určite zarába veľa peňazí a nie sú to spisovatelia !!!
Bol som u nich niekoľko týždňov a jediný dôvod, prečo som vôbec dosiahol minimálnu výplatu, bol jeden, že sa mojej práci moja klientka tak páčila, že mi dala „tipy“ a „špeciálnu požiadavku“ (priama objednávka).
Arunodaya Singh 27. septembra 2016:
Zarábajú podvodom, takže moja rada je, aby ste sa od toho držali ďalej. Dokonca aj slušní autori, ktorí dostali zákaz, pretože vypočítavajú vaše hodnotenie na základe odmietnutých článkov. takže je zrejmé, že ľudia, ktorí odmietli vaše články, vás ohodnotia asi jednou hviezdičkou. ťažko sa mi zdá spravodlivé. Program iwriter robí to, že berie zostatok na vašom účte a účet jednoducho zakáže. Aj keď zakazujú každý deň 100 spisovateľov, myslím si, že konajú dobre. Noví autori zvyčajne zarobia 10 dolárov za 3 dni a potom dostanú iba zákaz. nedostanete ani vysvetlenie, ani nebudete môcť vidieť, kto vám zakázal prístup. Zákaznícky servis je naozaj zlý, pretože nedostanete ani odpoveď.
Arun 27. septembra 2016:
Je to vlastne podvodnícka spoločnosť. Nerobte to preto, lebo zarábajú peniaze takto: zákazom iných účtov a odoberaním hotovosti. Teraz si len predstavte, že ak zakážu 1000 účtov každý deň, koľko potom môžu zarobiť?
Sunkist123 16. septembra 2016:
Hľadal som web, ktorý by zarobil pár dolárov navyše, a našiel som iWriter. Som na voľnej nohe takmer 10 rokov a nikdy som pred iWriterom neodmietol žiadnu moju prácu paušálne. Zo 7 článkov, ktoré som napísal, boli 3 odmietnuté s komentármi ako „nie to, čo chcem“ a „nie to, čo hľadám“. Googloval som a našiel 2 fóra a blog pre autorov s MNOHÝMI sťažnosťami na spoločnosť - vrátane mnohých komentárov, že klienti odmietli materiál a potom ho využili bez toho, aby za to zaplatili. Nemyslím si, že by sa veľa ľudí mohlo mýliť alebo klamať.
SallyR 6. septembra 2016:
Práve som sa pripojil k iWriter dnes. Verím, že tak ako každá iná stránka, aj tu existujú skutoční ľudia (so skutočnou etikou) a skutoční autori. Myšlienka je teda stále skvelá.
Ale OMG, aké ťažké je nájsť informácie iba na webových stránkach? Mám na mysli veci ako: ako môžem zrušiť žiadosť? ako vyhľadám konkrétneho spisovateľa? Ako môžem niekomu poslať špeciálnu žiadosť?
Časté otázky sú podobné, teda neinformatívne. Takže to je môj problém s nimi. Ale keď už to hovorím, stále dúfam, že konečný výsledok (článok) nakoniec stojí za to.
Lol iWriter 29. augusta 2016:
Nechápem, prečo sú ľudia prekvapení, akí sú klienti vyberaví a akí sú spisovatelia leniví.
Mzda, ktorá sa tam ponúka, je strašná. Je to priepastné.
Bob 14. júla 2016:
Pokiaľ ide o problém so zverejňovaním v programe Poznámkový blok na iWriter, pokúsili ste sa vyhnúť skrátenému textu kliknutím na rozbaľovaciu ponuku Formát a pred vložením zrušíte začiarknutie políčka Zalomenie textu? Myslím, že by to bolo urobené.
súkromie 7. júla 2016:
Ahoj Pro, to, čo hovoríš, je správne. Pretože môj elitný stavový účet bol zablokovaný programom iwriter, otvoril som si nový účet. Pre autorov štandardov sú k dispozícii iba jeden alebo dva články, ale vidím, že existujú stovky článkov pre autorov prémií a elitných autorov.
Pro 4. júla 2016:
Program Fast Track je najodvážnejším podvodom, aký som kedy ochotne vysal. Z chorobnej zvedavosti som sa rozhodol odhodiť 147 dolárov do ohňa, aby ste nemuseli všetci.
Teraz, ako sľúbili, po zložení mojich peňazí mi boli poskytnuté tri „skúšobné“ články na napísanie. Napísal som tie články. Zatiaľ je všetko dobré.
Moje články dostali zjavne priemerne 4,5, (iba o 0,1 menej ako elitný stav na 4,6), ale bol som povýšený zo štandardného na prémiový. Na nikoho z nich nedostali žiadnu spätnú väzbu, takže neexistuje spôsob, ako zistiť, či si ich niekto prečítal alebo nie.
Tu sú veci, ktoré začali byť zaujímavé.
Iwriter určuje vaše hodnotenie na základe priemeru z množstva pracovných miest, ktoré vyradíte. Napísal som iba 10 článkov pre program Iwriter (plus 3 pre ich program Fast Track). Z nejakého bizarného dôvodu bolo po vykonaní programu Fast Track moje hodnotenie teraz vypočítané z FORTY úloh namiesto 10, ktoré som skutočne urobil.
Predpokladal som, že to musí byť iba dočasná závada, ale po dokončení iného zadania sa počet zvýšil až na 41. Z doteraz nevysvetlených dôvodov pridal Iwriter do svojej pracovnej histórie celkovo 30 neexistujúcich článkov.
Teraz je to miesto, kde veci presahujú zaujímavosť a môžu byť len znepokojujúce.
Mnoho ďalších spomenulo, ako si boli istí dostupnosťou článkov o Iwriterovi. Bežným trendom je, že sa zdá, že autori takmer vždy nájdu články na svojej úrovni nedostatočné (4 alebo 5 v dobrý deň), zatiaľ čo na vyšších úrovniach sa zdá, že sú k dispozícii stovky naraz.
Keď som bol Standard, vždy som videl, že na úrovni Premium je k dispozícii niekoľko stoviek článkov. Predpokladal som, že to musí byť preto, lebo prirodzene je viac ľudí ochotných platiť za lepšiu kvalitu.
Teraz so svojím novovymenovaným poradím v kategórii Premium idem preskúmať dostupné prémiové miesta.
Tri.
K dispozícii boli tri.
Pred 24 hodinami ich bolo 150. Teraz boli tri.
Keďže som nebol spokojný s unáhlením k záverom, rozhodol som sa urobiť malý experiment. Presunul som sa na inú IP adresu, vytvoril som samostatný účet a potom som sa znova pozrel na zoznamy pracovných pozícií so štandardným hodnotením nového účtu.
Prémiový zoznam pracovných pozícií?
150+ dostupných prémiových pracovných miest viditeľných pre spisovateľa štandardu (pre ktorých horlivo navrhuje program Fast Track pre 147 dolárov), ale iba 3 dostupné prémiové úlohy dostupné v skutočnosti pre skutočného spisovateľa prémiovej verzie.
Hmmmm.
Ďalšia vec, ktorú som si uvedomil, bolo, že sa mimoriadne veľa pracovných miest dostupných vo všetkých zoznamoch javilo ako odovzdaných v náhodných termínoch; niektoré z nich až 2 týždne do minulosti. Článok odoslaný 24/16/16, priamo nad článok vložený 6/02/16.
Táto bizarná nekonzistencia bola konzistentná aj na vyšších úrovniach (Elite a Elite +), čo malo veľmi zlovestné dôsledky. Na úrovni Premium (so 150 pracovnými miestami, ktoré má k dispozícii spisovateľ, ktorý nie je Premium, ale iba 3 dostupné pre jedného, ktorý v skutočnosti je) som videl, že Elite aj Elite + majú zjavne k dispozícii viac ako sto.
Takže, čo si o tom myslieť? Pri hodnotení 4,5 so 41 článkami (v skutočnosti iba 11 plus články s duchmi Iwritera) by mi trvalo približne ďalších 20 po sebe idúcich 5-hviezdičkových hodnotení, kým by som skutočne videl elitnú úroveň, a úžasných 60 5-hviezdičkových hodnotení v riadku, aby ste nahliadli dovnútra do Elite +.
Úprimne povedané, keby som skutočne disponoval časom, energiou, talentom a šťastím, aby som dosiahol taký významný počin v záujme objavenia, potom by môj čas bolo lepšie stráviť vytvorením mojej vlastnej webovej stránky, ktorá by oslovila skutočných klientov a namiesto nich pre nich napísala 70 000 slov na zarábanie peňazí..
A aj keby som nedosahoval potrebné hodnotenie, len aby som videl, či sú k dispozícii nejaké skutočné pracovné miesta, Iwriter by stále dostal škrt z mojej prostitúcie.
Rozhodol som sa, že táto malá prieskumná misia sa skončila. Každej statočnej duši s dostatkom prostriedkov a duchom dosť mŕtvym na to, aby som pokračoval tam, kde som prestal, vaya con dios.
Povedzte životu 29. júna 2016:
Počet druhov článkov kolíše z jedného dňa na druhý. Ak dnes existuje iba niekoľko štandardných článkov, zajtra ich bude s najväčšou pravdepodobnosťou viac. Odporúčam sa týmto spôsobom prepracovať, nie kupovať.
Mihnea Manduteanu 28. júna 2016:
Ahoj.
Najprv ďakujem za tento článok. Už dosť dlho som rozmýšľal nad pripojením sa k iWriteru. Pretože nie som Američan, moje možnosti písania na voľnej nohe online sú obmedzené a tento sa zdá byť veľmi dobrý. Pri pohľade na ich stránky však vidím, že štandardné články začínajú byť veľmi obmedzené. Napríklad dnes je iba jedna, iba jedna žiadosť. Takže pre mňa je to buď rýchla trať, alebo vôbec nič. Nevidel som veľa komentárov k Fast tracku… skutočne to niekto použil? Stojí to za to? Myslím, že existuje oveľa viac žiadostí Elite ako tých štandardných a viem, že moja úroveň je dosť dobrá… Píšem už roky na svojej vlastnej stránke s recenziami a stal som sa známou osobnosťou vo svojom odbore (som člen Medzinárodnej asociácie kritikov filmovej hudby) a viem, že moje písanie je dobré. Pointa je…Predtým, ako som využil tento skok viery v hodnote 147 dolárov (a je to prudký), rád by som počul, ako mi niekto skutočne hovorí, že použil rýchlu cestu a nejako to stojí za to…
Ďakujem.
súkromie 24. júna 2016:
Posledné štyri roky som písal pre scenáristu. Som elitný spisovateľ a obľúbený spisovateľ mnohých žiadateľov. Ale môj účet bol nedávno zablokovaný, pretože jeden žiadateľ ma nahlásil pre plagiát. Iba ma zablokovali a nedali mi príležitosť vysvetliť. Okrem toho boli blokované aj moje mesačné zárobky. Peniaze, ktoré som zarobil, sú určené na články, ktoré boli schválené. Ako je teda spravodlivé brať moje ťažko zarobené peniaze!
Yaz 2. júna 2016:
V dnešnej dobe sú všetky štandardné články väčšinou falošné recenzie od Amazonu (ktoré musíte uverejňovať pod svojím vlastným účtom Amazon) alebo sú označené ako „obľúbený spisovateľ“ žiadateľa. Čo je smiešne. Z tohto dôvodu som bol schopný napísať iba pár článkov, takže šanca, že sa stane luxusným, bude vyzerať štíhlo.
Myslím, že by som radšej strávil čas písaním svojich vlastných elektronických kníh alebo webových stránok Kindle a snažil som sa takýmto spôsobom generovať peniaze.
Ian 25. mája 2016:
Ahoj, čo sa deje s textovým editorom programu iwriter. Dva články mi boli zamietnuté, pretože esej vyzerá úplne inak, ako som napísala. Zažíva to niekto iný a ako to môžem obísť?
Kari (autorka) 11. mája 2016:
@stacie píše - Áno, počujem ťa. Nezáleží na tom, aký dobrý ste spisovateľ, na iWriteri vás môžu odmietnuť zo smiešnych dôvodov. Musíte si nájsť pár dobrých klientov, a to môže byť ťažké urobiť.
Stacie píše 11. mája 2016:
Nemohol som ísť okolo bez toho, aby som odhodil svoje 2 centy. Moje skúsenosti s programom iwriter nie sú bohaté. Začal som písať minulý mesiac.
Čo môžem povedať, napísal som 8 článkov, z ktorých 5 bolo zamietnutých. Okrem toho, že ich platba je nízka, neposkytujú vám ani žiadnu záruku. Kupujúci môže iba odmietnuť váš článok bez toho, aby zanechal komentár s náležitým vysvetlením dôvodu, alebo napísať niečo ako „to nie je to, čo som čakal“. Nemali by ste napísať presne to, čo ste čakali? Ospravedlňujem sa za moje chvastanie, ale som dosť frustrovaný. Keby mali aspoň tlačidlo na úpravu, bolo by to iné. V tomto okamihu je písanie pre iwriter ako hrať Hádaj to? hra.
Jedinou pozitívnou vecou programu iwriter je, že platia okamžite a môžete si zvoliť ľubovoľnú tému, ktorú chcete.
iwriterguy 26. apríla 2016:
Viem, že je to starý príspevok, ale som s tebou na 100%. Títo muži mi musia vrátiť veľa peňazí. Mnoho ľudí, ktorých napísali články, sú bezpečné, pretože používajú program copyscape, ale ak jednoducho skopírujete náhodnú vetu a vložíte ju do google s citátmi… 99% času sa vám zobrazí text skopírovaného článku. Vyskúšajte sami „svoju náhodnú vetu atď.“ a vložte ju do vyhľadávača Google. nezabudnite uviesť úvodzovky. https: //www.facebook.com/IWriter-is-Horrible-Stay -…
Kari (autor) 25. februára 2016:
@marion - Áno, editor iWriter je pre každý prehliadač iný. Keď článok naformátujem správne v jednom prehliadači, všetky odseky zmiznú a v inom prehľadávači s rovnakým formátovaním sa všetky odseky zdvojnásobia. Teraz naformátujem článok v editore pred odoslaním podľa prehliadača, ktorý poznám. Je to trochu smiešne.
A áno, ak prešiel cez Copyscape, nie je skopírovaný a prilepený. To je smiešne. Ľudia sú smiešni!
Marion 22. februára 2016:
Práve bol môj prvý článok z iWriteru odmietnutý kvôli formátovaniu! Povedali, že v celom článku boli dvojité medzery a červená vlajka, ktorú som skopíroval a prilepil. No, mali pravdu, mal som, ale iba v rámci článku, keď som posúval veci tak, ako to robí väčšina autorov. Ako sa to považuje za prijateľný dôvod odmietnutia, keď program copyscape dokáže zistiť akýkoľvek plagiát? Myslím, že v budúcnosti dám iWriteru veľkú šancu a sústredím svoje úsilie na integrované stránky.
Kari (autor) 13. októbra 2015:
@ dina - Áno, nie je ich veľa. Spisovateľ má určitý druh trhu.
dinaleaves 12. októbra 2015:
ahoj, práve som si našiel čas a prečítal (a) som si recenziu tohto článku spred dvoch rokov, a aspoň si myslím, že sa budem držať ďalej od tejto stránky (iwriter). Požiadal som o účet, ale musím vynaložiť ďalšie úsilie a pripraviť pre nich jediný článok. Určite by som mohol robiť s odporúčaniami pre iné stránky na písanie. Snažil som sa požiadať o účty na weboch ako Writer Bay, Esay Shark atď., Ale na to, aby som ich počítal, bolo príliš veľa odmietnutí.
Kari (autor) 30. septembra 2015:
@Patrick - 3 hviezdičky je nízke hodnotenie, tak preto mohol byť úplne zakázaný. Z toho, čo som počul od ostatných, nemôžete dostať svoje peniaze späť. A svoj účet nemôžete získať späť.
Patrick 29. septembra 2015:
No dobre dobre.. konečne nie sám, ďakujem chlapci za zdieľanie. Ja som sa pripojil k iWriter pred niekoľkými týždňami a momentálne nemám zamietnutý žiadny článok. Keď som si myslel, že sa môj sen stáva skutočnosťou, dostal som ban kvôli nízkemu hodnoteniu. Všetky moje články dostali hodnotenie 3 hviezdičky a ďalšie automaticky schválené. Dnes bol ďalší deň, o ktorom som si myslel, že skutočne dosiahnem svoj týždenný cieľ, a to iba nájdením zablokovaného účtu s tromi článkami čakajúcimi na schválenie. Čo to znamená? môžem dostať svojich 10 dolárov a viac, pracoval som minulý týždeň. Existuje iný spôsob, ako získať späť svoj účet? rád sa poučím
Nový autor 26. augusta 2015:
No prihlásil som sa a začal som písať. Nie som najlepší spisovateľ, ale som dobrý spisovateľ, takže som si myslel, že môžem využiť svoje schopnosti a zlepšovať sa za pochodu. Napísal som tri články - všetky boli prijaté - potom sa dnes prihlásim, aby som napísal ďalší článok, a môj účet je uzamknutý s tým, že moje hodnotenie je príliš nízke. Ako ma môžu vylúčiť pre moje hodnotenie po prijatí iba troch článkov? Mám pocit, že chcú iba získať články a potom vás uzamknúť, aby ste nemuseli dostávať peniaze za prácu, ktorú ste odviedli. POZOR NA TÚTO STRÁNKU !!!!
Bambi Majumdar 2. júla 2015:
Sú mimoriadne neetické !!! Budú používať ukradnutý obsah bez akejkoľvek viny. Budú brať články od kohokoľvek bez overovania problémov s autorskými právami alebo zdrojov. Keď čelia problémom s odcudzeným obsahom, sú super neformálne s odpoveďami, ako je nám ľúto, ale nemôžeme pomôcť. Svedčí to o tom, že napriek tomu, že sú v obsahovom priemysle, nemajú nijakú úctu k autorom. Pred vykonaním všetkej tvrdej práce by mal byť človek veľmi opatrný.
Bonface 27. júna 2015:
Posledné dva roky pracujem pre iwriter. Spočiatku to fungovalo veľmi dobre, bolo veľmi ťažké nájsť klienta, ktorý by odmietol vašu prácu, skôr ako by požiadal o prepis. Dnes žiadateľ ruší prácu z veľmi chatrných dôvodov.
Podpora písacích strojov je pre žiadateľa veľmi zaujatá. Nepočúvajú sťažnosť spisovateľa.
V dnešnej dobe sa im nedarí platiť za nové účty. Keď ich kontaktujete, prečo neposlali vašu platbu, zablokujú vám účet bez vášho vedomia a jediná správa, ktorú vám pošlú, je „váš účet bol zrušený“.
Neodporúčam nikomu ochotnému začať tu pracovať na voľnej nohe, ak nechcete frustrácie. Budeš pracovať a potom ti odmietne zaplatiť. Posledný rok som školil spisovateľov, ale odrádzajú ma od chýbajúcich platieb. Môj študent píše články na veľmi vysokej úrovni a väčšina z nich prichádza medzi elitu a elitu plus, ale odmietajú ukončiť platbu. Nútilo ma to s celou mojou skupinou nájsť si prácu niekde inde. Nečakajte, že sa váš koniec stretne s programom iwriter. Hľadajte niekde inde, existuje veľa webových stránok, ktoré platia trikrát v porovnaní s tým, čo platí iwriter.
Thomas Waldron z Chesapeake VA 24. júna 2015:
@Relationshipc Úprimne povedané, nerozladili ma ani len odmietnutia. Ak sa im nepáči, tak sa im nepáči. Ale zakázať môj účet, pretože moje rady nevyšli za dva dni, keď som napísal iba tri články? To je smiešne. Tri články nie sú dostatočným obsahom na to, aby bolo možné vyhodnotiť schopnosť ľudí pôsobiť ako obdobie duchov.
To je len zlé riadenie a koľko sa chcete staviť, že nikdy neuvidím tie peniaze, ktoré som zarobil za predaj tohto článku? Ach, zázraky internetových podvodov.
Kari (autorka) 24. júna 2015:
@ The Wary - Váš príbeh je skvelým príkladom toho, čo nie je v poriadku s iWriter. Očividne môžete písať. Prvé odmietnutie bolo z falošného dôvodu, ale vyviazlo im s odmietnutím, aj keď to v skutočnosti nebolo. A úprimne povedané, tretí článok bol pravdepodobne odmietnutý, pretože ten človek nevedel hovoriť anglicky a myslel si, že vaša gramatika je zlá (to odmietnutie vidím veľmi veľa!)
Stručne povedané, zakladajú hodnotenie autorov na názoroch žiadateľov. Neférové.
Thomas Waldron z Chesapeake VA 23. júna 2015:
Aj napriek všetkým predchádzajúcim varovaniam som sa teda rozhodol dať IWriterovi šancu. A tu sú moje výsledky.
Podal som spolu 3 články. Prvý článok bol pre príspevok na mobilného operátora, ku ktorému sa len trochu ubezpečili, že nezverejňujem prácu niekoho iného. Doodad vzal dve časti z dvoch rôznych viet a v zásade mi účtoval 5 centov za používanie slov a fráz, ktoré sú v popise mobilného operátora obvyklé.. Jedným z nich bolo „Neobmedzené domáce hovory a textové správy“, tento príspevok bol zamietnutý, z dôvodu uvedenia úlohy bol „Túto prácu už mali hotovú.“. Fajn, žiadna veľkáčka.
Môj druhý článok bol fikciou pre blogovú stránku, akceptovali to. 4,05 cena. Nie zlé, vďaka čomu som sa cítil dobre. Predpokladám však, že tretí článok bol zamietnutý. Prečo? Pretože teraz mám zakázané prihlasovať sa do svojho účtu z dôvodu „nízkeho hodnotenia kvality“. Nezabudnite, účet mám iba asi dva dni a celkovo som odoslal iba tri články.
Konečný výsledok: Strašný systém, zlá komunikácia a stále horšie riadenie.
Wary Traveller 20. júna 2015:
Uf, toto všetko. Desí ma to tak!
Nebudem klamať, už dlho som sa chcel venovať písaniu. Keď som prvýkrát začal čítať, program IWriter sa javil ako moja zlatá odpoveď!
Iste, neplatí to veľmi, ale ak ste neznámy autor obsahu, ktorý nemá žiadne skúsenosti v tomto odbore, je pravdepodobné, že aj tak začnete. A aj keď denne zarábaš iba tridsať dolárov, stačí sa vystačiť, minimálne na úrovni „Hladujúci umelec“.
Ale keď sa pozriem na požadovaný obsah. Veľa je o opravárenských firmách v náhodných štátoch. Ako mám čestne skontrolovať spoločnosť na opravu garážových brán v Denveri v Colorade, zatiaľ čo žijem v Chesapeake vo Virgínii? A ich špeciálne pokyny môžu byť veľmi vágne a požadovať napríklad „najčerstvejšie a najnovšie informácie o biologických štúdiách“. Viem, že väčšina z toho je nervozita, ale toto všetko samo osebe sťažuje ponorenie prstov do jazierka.
ZamZam 17. júna 2015:
Ďakujeme vám, že ste sa s nami o to podelili. Už dlhšiu dobu som musel pracovať s programom iwriter. Žiadatelia majú väčšiu ochranu ako autori, vďaka čomu niektorí z nich môžu túto výhodu využiť. Pozrime sa na fakty.
Najnižšia čiastka na výber je 20 dolárov. Pre svoju bezpečnosť, keď sa dostanete k tejto sume, vyberte ju, aby ste mohli svoje výbery uskutočniť za niekoľko týždňov.
Čím dlhšie čakáte, riskujete stratu svojej ťažko zarobenej hotovosti.
Mal som zakázané dva účty bez dobrého dôvodu. Našťastie sa to stalo potom, čo som v utorok a v stredu dostal svoju hotovosť, môj účet bol zakázaný.
Iwriter je ako hazardný klub, aký nikdy nevieš.
Teraz sa hľadajú lepšie stránky.
Sid 31. mája 2015:
Som spisovateľ elitnej úrovne a tento týždeň sa mi zdalo ťažké nájsť dobré projekty na napísanie. Píšem iba pre žiadateľov, ktorí majú mieru schválenia nad 90% a hodnotenie hviezdičkami nad 4,9. Zaujímalo by ma, kde zrazu zmizli všetci dobrí žiadatelia.
Hayley 28. mája 2015:
Dobre, ďakujem, zdráhal som sa im kontaktovať v prípade, že by to bolo potrebné. Povedali, že ich musíte poskytnúť, iba ak zarábate viac ako 500 dolárov ročne.
Kari (autor) 27. mája 2015:
@Haylet - obráťte sa na ich podporu a opýtajte sa ich. Je to už tak dlho, že si nepamätám, či by som to mal pridať!
Hayley 27. mája 2015:
Ak by mi s tým niekto pomohol, ocenil by som to:
Práve som sa zaregistroval do iWriteru a chystám sa začať. Keď som však išiel pridať svoj PayPal, uvidel som, že existuje pole pre číslo sociálneho zabezpečenia. Nechcem vydávať svoje SSN. Ak toto políčko nevyplním, budem môcť dostávať platby? Nechcem zarobiť veľa peňazí a potom zistím, že nič z nich nemôžem získať.
vhayward 18. mája 2015:
Súhlasím s relationshipc, určite si nájdite čas a vyberte si tie správne články pre vás. Krátka slabo platená práca s dobrým žiadateľom môže mať hodnotu viac ako dobre platený článok s žiadateľom, ktorý má menej ako 50% hodnotenie schválenia.
Kari (autor) 18. mája 2015:
@Japneet - Ak sa vám to stalo druhýkrát, je to pravdepodobne kvôli vášmu písaniu.
Tiež si nevyberajte žiadateľov, ktorí odmietajú veľa ľudí. Píšte iba pre žiadateľov, ktorí majú vysokú mieru schválenia. V kategórii štandard je veľa žiadateľov, ktorí dostanú WAY viac, ako je ich hodnota, a vďaka tomu, ako je nastavený iWriter, vás môžu ľahko odmietnuť, dať vám nízke hodnotenie a poškodiť vašu šancu zarobiť si peniaze.
Japneet Kaur 18. mája 2015:
Ahoj všetci, Zdravím !!
Napísal som dokopy 10 článkov. Z toho som získal 4 hodnotenia po 4 recenziách. 2 boli zamietnuté a zvyšné 4 čakajú na schválenie. Ale skôr, ako som mohol získať recenzie na Nest 4, program iwriter zablokoval môj účet pre nízke hodnotenie. Podľa často kladených otázok je jej stojan oprávnený na blokovanie až po 10 recenziách. Je to pre mňa druhýkrát.
Pomôžte nám pri prekonávaní tohto problému. Aké triky by som mal hrať, aby som sa nestretol s takýmito problémami. Bol by som naozaj vďačný.
Kari (autor) 2. mája 2015:
@vhayward - Znie mi to povedome. Tiež som zistil, že často nedokážem preskúmať zamietnutie. Nízke hodnotenie a recenzia tam teda len sedia bez toho, aby som sa vedel definovať. Mne sa to tiež nezdá spravodlivé.
vhayward 1. mája 2015:
Dnes som mal prvé skutočne zlé skúsenosti s programom iwriter. Napísal som článok (bol som elita a spisovateľka), ktorý bol odmietnutý. Fajn, nie každému sa musí moje písanie páčiť a tak je aj nastavený web, takže nie je prekvapením, že môže chtiac-nechtiac odmietnuť. Tu je môj problém, ale po odmietnutí môjho článku mi žiadateľ poskytol hodnotenie 1,5 hviezdičkou s tým, že sa opakuje. Samozrejme, že chcel, aby v krátkom 150 slovnom článku bol extrémne vysoký počet kľúčových slov, nehovoriac o tom, že jeho kľúčové slovo bolo v skutočnosti trojslovnou frázou.
Ako som povedal, je v poriadku, že to odmietol a dokonca aj to, že mi dal nízke hodnotenie (podľa mňa nespravodlivo). Tu je však môj problém, nemôžem ho hodnotiť späť, pretože neschválil môj článok? To sa mi javí ako obrovské vytiahnutie. Ďalej ma to pustilo z elity plus len na elitu, pretože som na webe stále dosť nový a nenapísal som veľké množstvo článkov. Zdá sa, akoby táto stránka bola nespravodlivo šitá na mieru žiadateľa. Poslal som e-mailom žiadosť o preskúmanie môjho článku a čakám, či sa odtiaľ niečo stane, pretože som sa dopočul o ďalších ľuďoch, ktorí napísali sťažnosť na nespravodlivé hodnotenie a opravili ju.
Zaujímalo by ma, či sa na tomto webe stretol niekto iný s týmto problémom?
vhayward 23. apríla 2015:
Program Iwriter automaticky spúšťa každý článok prostredníctvom cooyscape, aby som sa neobťažoval ich opätovným spustením.
Kari (autor) 23. apríla 2015:
@BloggerMe Predpokladám, že rýchlo a ľahko myslíte zadarmo? PaperRater je jedno miesto, kde môžete skontrolovať plagiát. A ak chcete zaplatiť - Copyscape
BloggerMe 22. apríla 2015:
Ahoj, robím prieskum pre webovú stránku o zarábaní peňazí z domu a narazil som na iWriter. Zaujímalo by ma, či poznáte rýchly a ľahký spôsob, ako skontrolovať, či obsah ešte nebol zverejnený inde, a umožniť tak skontrolovať, či je článok autentický?
Anon I Mous 11. apríla 2015:
Jedna žiadateľka iWriter, určitá Courtney, bola ku mne vo svojej správe tak drzá, rozhodol som sa, že nebudem mať nič spoločné s ňou ani s webom. IMHO, iWriter nestojí za námahu, ak ste dobrí.
Kari (autor) 9. apríla 2015:
@vhay - máš pravdu. Počet slov je vždy od slova do textu iWriter vypnutý. Vždy som sa tomu čudoval, ale úplne som to zabudol zahrnúť.
Som s vami v úplnej zhode. Stránka vám umožňuje rýchlo zarobiť peniaze (v závislosti od toho, pre koho píšete), ale môžete sa ľahko nechať zmiasť. Stále viac ľudí na svojej stránke na Facebooku mi hovorí, že dostali zákaz čakania na schválenie článkov, a potom prišli o všetky svoje peniaze.
V skutočnosti som dokonca videl dobrých autorov dostať zakázané kvôli mizernému žiadateľovi, ktorý sa im rozhodol dať nízke hodnotenie článku za 2 doláre, ktorý požadovali. Nie je to fér.
vhayward 9. apríla 2015:
Píšem na iwriter už takmer mesiac a táto recenzia to úplne zaklincovala. Tiež som si všimol, že počet mojich slov na webe sa vždy mení. Napríklad môj článok mal 2054 slov. Keď som to skopíroval do programu iwriter, išlo to do roku 1943! Je to viac ako sto stratených slov a neumožňuje mi to ani zadať, pretože je ich teraz menej ako 2000. Keď som sa na to pýtal, povedali, že nepočítajú čísla do počtu slov (dokonca vyjadrené ako „deväť“) ale aj tak mal môj článok obsahovať iba 10 slov.
Tiež sa mi nepáči, že vás žiadatelia môžu hodnotiť polovičnými hviezdičkami, ale musíte im dať celé hodnotenie hviezdičkami. Tiež som mal skúsenosť s nespravodlivým hodnotením (v článku sa nestalo nič zlé, splnil všetky jeho požiadavky a on ma ohodnotil nízko, pretože to len preto… no vlastne žiadny dôvod. Len pre neho nebol.) Keď Išiel som ho ohodnotiť späť Zistil som, že nemôžem ísť nižšie ako 2 hviezdičky.
Táto stránka je v konečnom dôsledku skvelá, ak si chcete rýchlo zarobiť nejaké peniaze, a je skvelým nástrojom pre začiatočníkov, ktorí si chcú hneď zarobiť. Stránka je však nespravodlivo prispôsobená žiadateľovi s minimálnou alebo žiadnou ochranou pre autorov.
Nicholl McGuire z okresu Los Angeles 2. apríla 2015:
Tento Hub si veľmi vážim. Ďakujem za vašu tvrdú prácu.
Kari (autor) 29. marca 2015:
Môžete si tiež prečítať 31-stranovú e-knihu o tom, ako byť úspešný na iWriteri, tu: http: //behappytips.com/wp-content/uploads/2015/03 /… Spoplatňoval som ju, ale teraz je zadarmo pre každého, kto si to chce prečítať.
Cecelia Harris 29. marca 2015:
Zlí a škaredí ma naozaj vystrašili! Ďakujem za príspevok, ktorý mal informatívny charakter. Môžete si tu tiež prečítať, ako môžete byť úspešní v Iwriter.
http: //www.freelancinginkenya.com/2015/01/how-to-b…
Ďakujem
Thelma Alberts z Nemecka a Filipín 21. marca 2015:
Ďakujeme za tento užitočný a veľmi informačný uzol. Z tohto čítania som sa naozaj veľa naučil.